Feliz verano

flowers4-1-2pie

Llevo ya varios días de vacaciones y aún no había podido pasarme por aquí. Quiero desearos un feliz verano🙂 Yo voy a aprovechar esta pausa veraniega para detener un rato el blog también. No sé si a la vuelta proseguiré pero me gustaría daros las gracias a aquellos que me leéis al otro lado de la pantalla. Disfrutad del verano y como dice un dicho inglés: encontrad tiempo para deteneros y oler las flores. Bon estiu!

13 pensamientos en “Feliz verano

  1. A mi també m’agradaria que tornessis!!! però si no és possible almenys continua compartint les teves fotos en els altres llocs, cada cop són més boniques, has fet una progressió espectacular! de veritat! una de les coses que fas i sempre he comentat a la Mon és el tema de Barcelona Project, em sembla molt interessant i un lloc per aprendre molt.
    Descansa i gaudeix d’aquests dies d’estiu!
    Una forta abraçada, bonica!

    • Gràcies, guapa!! És que a tot no arribo. Vaig començar aquest blog com un repte per millorar en la cuina i crec que ho aconseguit. Ja estic enganxada a la cuina i això mai m’ho vaig pensar🙂 M’agradaria centrar-me en la fotografia pq és una autèntica addicció :-)) Una abraçada!

  2. Silvia, feia molt que no sabia de tu. Totas te enyorem, perque estem amb contacte a traves de wassap. Ja to vaig dir, pro no vares contestar.
    Aquesta foto es una passada.
    Mil petons
    Manu

  3. Ains…lo voy a intentar😀 Es que no doy pa’ todo😀 Muchas gracias, guapa por tus comentarios xD Por cierto, tus mejillones fueron un éxito total ayer…Fantástica la receta. Gracias!!!

Responder

